»Naša odločitev za prodajo teh blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Sredi maja blagovne znamke Dormeo, Delimano, Rovus in Top Shop prodal švicarskemu podjetju Dormeo poslovneža Darko Horvat.«
»To je dolgoročno partnerstvo, ki temelji na spoštovanju tradicije, obnovi in rasti. Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nove trge ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo.«
»To je dolgoročno partnerstvo, ki temelji na spoštovanju tradicije, obnovi in rasti. Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nove trge ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju